Ennyi volt :(

Fent van... fent van az utolsó fejezet! :'( Egyik szemem sír, a másik nevet. Már több mint egy éve írom ezt a történetet, és immár eljutottam a második rész végéhez is. Egyszer ugye próbáltam befejezni, de nem nagyon ment, mert nem tudtam itt hagyni a szereplőimet, ezért is született meg a második rész, a Sunlight in the darkness. Örülök, hogy végig követtetek engem, és kommentárjaitokkal hatalmas mosolyt csaltatok az arcomra. :D
Köszönöm mindent Nektek!!!!!!!!

Szeretnék egy idézettel búcsúzni, ami egy számomra nagyon kedves írónőtől származik. "Minden vég egyben egy kezdet is." Libba Bray

És ne feledjétek, megtaláltok a többi történetem oldalán!


2011. június 24., péntek

Hírek

Sziasztok!
Elgondolkodtam azon - Andi hatására -, hogy megírom nektek Bella és Jake esküvőjét egy kis novellába. És úgy döntöttem, hogy miért is ne írnám meg, mi történt kedvenc párosunkkal az utolsó fejezet után. Persze, nem fogok mindent leírni egészen a "míg meg nem haltak" részig, az esküvő utáni életüket a ti fantáziátokra bízom. :D De abban biztosak lehetünk, hogy Bella és Jacob további élete nyugodtan zajlik, valahol a betűk-szavak-mondatok hátterében. :D Szegények már megérdemelték. :) Na, de a lényeg az, hogy még megírom az esküvőt, és utána végleg magukra hagyom a szerelmeseket, éljék az életüket nyugodtan. ;)
Azt, hogy mikor tudom hozni nektek, még nem tudom, mert hiába van nyár, hát eléggé nehézkes az írás. De lesz. :D Már egy képet készítettem is hozzá, de azt majd csak a fejezetben/novellában teszem közzé. :D
Addig is, mindenkinek kellemes nyarat, sok pihenést kívánok!!!!!!
Puszi!!

bea

10 megjegyzés:

Andi írta...

Nagyon megörültem, mikor ezt a kis bejegyzést olvastam :)
Nem kell sietni, most akármilyen türelmetlen is vagyok, várok, sikerüljön csak tökéletesre az a novella!! :D
Andi

bea írta...

Szia Andi!
:D Köszönöm, hogy türelmes vagy, lehet nagy szükség is lesz rá. Tudom, hosszú a nyár, de ugye most nekiálltam egy új történetnek (ami nem is annyira új már), és az egy kicsit elveszi az időmet, mert elég hosszú fejezeteim vannak, és néha azzal is elakadok. De amint nekiálltam írni a novellát, kiírom az oldalra, és ha elkészül, rakom is fel! :D Azt, hogy tökéletes lesz-e, én nem tudom, majd ti eldöntitek. :P :)
Puszi!

vampire írta...

szia!
Elkezdtünk egy történetet a blogomon...ha gondolod nézd meg.
És ha akarod követheted a blogot.
És ha ott vagy irj egy véleményt róla.
köszi.
vampire-vampirefan.blogspot.com

vampire írta...

szia!
Elkezdtünk egy történetet a blogomon...ha gondolod nézd meg.
És ha akarod követheted a blogot.
És ha ott vagy irj egy véleményt róla.
köszi.
vampire-vampirefan.blogspot.com

vampire írta...

Szia!
Elkészült az első fejezet...ha gondolod nézd meg.
várjuk a komikat is.
És ha akarod kövesd a blogot.
köszi.
vampire-vampirefan.blogspot.com

bea írta...

Szia vampire!
Köszönöm, hogy szóltál, de máskor elég egyszer is. :)

RubiMoondance írta...

Ez a történet egyszerűen fantasztikus volt! Imádtam.

Most azon gondolkozom, h mindeközben mi lett/van Edwarddal? Vajon ,,él"-e még, vagy tudja-e mi történik a ,,szerelmével"? Nagyon kíváncsi vagyok erről mit gondolsz.:D Egyébként... szerintem újra vissza lehetne hozni ezt a sztorit úgy hogy Edward meglátogatja Bellát...:D
De ez csak egy javaslat! :D

Sok sikert a jelenlegi és elkövetkező történeteidhez! Nagyon tehetséges vagy!

Puszi: Rubi:)

bea írta...

Szia Rubi!
Köszönöm, nagyon aranyos vagy! :D
És a tanácsot is köszönöm, de nem akarom már felkavarni a vizeket! :(
Barátnőm is sokat könyörgött már, hogy hozzam vissza Edwardot, de valahogy nem akarom. Én szeretem őt is, de valahogy maradjon meg ez a történet Bellának és Jake-nek! :D
Szerintem, ha Edward vissza is jönne, már nem tehetne semmit. Bella számára már Jake az, ami ehhez a világhoz köti. Persze biztosan szeretné Edwardot, de nem úgy, mint régen.
De tényleg nagyon köszönöm a tanácsot! :D
Remélem, nem bántottalak meg azzal, hogy nemet mondtam, de Edwardot nem érzem magamhoz és a történethez sem közel.
Köszönöm mindent még egyszer!
Puszi!

Névtelen írta...

Èn még arra lennèk kíváncsi hogy árváltozott-e farkassà a Bella...

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.